Time line~时光隧道

Thursday, September 24, 2009

短暂假期的领悟

伤心一下,短暂的假期快结束了。这个假期发生了很多事,有开心的,伤心的,甚至还有和他吵架的。。。最讨厌的是偏头痛复发了,真的是痛彻心扉的感受。。我的电脑不久前送给了朋友修,谢谢你啦~修到很好用下,你那餐我不会走你的啦!哈哈。。。

大概就在一年前这个时候,我加入了fs的一个group,那时候算是我堕落的时候吧?认识了很多奇奇怪怪的人,整天就爱上网,功课一落千丈。因为寂寞而上网填满空虚的心,但越是上网我觉得越是空虚咯~虽然那里不是一个好地方,但我在那里认识了很多朋友哦!谢谢那些人,无论是给我带来欢乐,或者伤心的人。在某一些原因下,我退出了那个group,我想我以后大概再也不会到那些地方了---〉因为现在我找到我自己的人生目标了,我要朝着自己的梦想前进,或者不容易,但我决不会轻言放弃的。。。

人有分很多种,有讨人欢心的,有让人看了就厌烦的人。我想没那么极端,我该是在两者之间的吧?但别人对我评语倒是很两极,有人说我很好相处的人,有人说我是一个很冷漠的人。但我想我只是一个不擅长用言语表达自己的人吧~我个人觉得我的文笔比言语来的强。。。我把自己定位在一个不像女生的女生,我不喜欢公仔,不太喜欢粉红色,不喜欢复杂的饰品。有朋友觉得我是个不会打扮自己的宅女或者男人婆,其实我不是不会,只是不想而已。。呵呵。。我真是一个充满矛盾的人。。。

性对你们来说是什么?对某些人来说,那是必须的。。。但性对我来说是一场游戏,是的,你没有看错,是游戏这两个字。人都有七情六欲,当然,我也只是一个凡夫俗子也逃不了的。但是没有爱的性,我觉得很可怕,因为给我的感觉就像野兽在交配(对不起,用字有点粗鲁)。。我认识的一些朋友中(有些还是专业人士),他们有些很热衷于一夜情又或者很爱找炮友。我不是很了解他们的心态,毕竟我不是同道中人,甚至他们之间还有人觉得我是纯洁的呢~因为我今年二十有二了,依然还是一个处女(迟点大概会变成生满蜘蛛网而被摆进博物馆展览的老处女了),很多人还问我到底是真的吗?因为我那么爱玩等等的。。。到底是什么鬼道理,难道这个年头不能有处女的存在吗??

可能我是很典型的摩羯座,又或者我还是处女的关系,我总觉得性是美好的,不能随便(大概就是专家们所说的的性洁癖吧??)我最近看了一个blog,内容很劲爆一下,大概是描写他破处的过程。。说真的,我看了以后对他的印象大打折扣。虽说我不反对别人滥交,但在我内心里面我还是排斥的(大概是家教的关系吧?我也不知道叻),看了他的blog,真的有点对这个人幻想破灭。嗯~不过呢,这些都是别人的选择,我无权置评啊~

君不知色字头上一把刀,不用说远,我国的政治人物就因为性爱光碟事件惨被冠上蔡CD之名而到现在的“冬(冻)菜”都还要被别人攻击。现在的社会很可怕,一个不小心女生会被拍裸照然后被勒索,而男生就会有什么仙人跳事件然后还是会被勒索。世界上没有免费的午餐,往往拣便宜结果是会让贪心的人付出更多的代价哦。上的山多终遇虎,第一次没出事不代表永远不会出事~

现在的性开放导致了很多社会问题,年级轻轻未婚先孕然后仓促下嫁的人大有人在,不是我唱衰这些人,但我所看见的大部分都是离婚收场的(当然有人是例外的)。遇到肯结婚的还不算太悲惨,有些要当未婚妈妈或者要堕胎的更是比比皆是啊!提醒女生们啊~要玩可以,但要洁身自爱哦。。堕胎是不好的,姑且不说以宗教之名来这里说教,堕胎对身体伤害很大,因为它可能会导致不孕甚至死亡哦~

艾滋病之所以能从上个世纪到一直蔓延到现在,一大原因也是性开放哦~除了艾滋病,还有梅毒还有很多其他的性病,惹上了就大件事,就像广东人说的“唔死一身孱”。有些男人更该死,自己风流(我觉得下流才对吧?)惹上性病还要把病传给自己的老婆和女朋友。

如果可以的话,我希望我能有一个心灵伴侣而不是只是单纯性伴侣的伴侣,就算要做那档事我也觉得应该保留给一个你觉得值得信赖的男人哦~嗯,有点太严肃了哦~哈哈。。这不是我blog的风格。以上的话我只是有感而发,并没有针对任何人,请不要对号入座。。。哈哈。。。

19 comments:

善变杰 said...

i glad you leave the group for a good reason.maybe that time maybe you really feel lonely or stress..you choose to find fun for the internet..and this how we meet..wakaka...that time around chritmas we know each other..so fast a year ald pass..i think time will make someone to grow to become a mature person..dun not be childish and keep hurting other people..you character is your wan..you have you own personalities and not follow other feeling go easy..i so love this kind of personalities..haha..you are you not to be other..not need feel upset...this is the true inside your heart...
haha..sex..everyone also wan it..for me also...i think i can differentiate what is love and what is sex...is true some people justwho having sex is just for fun..but if at that particular time you have not feeling..you will be like a wild animal..just for produce generation..useless man kind thing..sex for me is a needed...coz it is a kind of our abilities..do you agree?we have it just we born to this world..we keep study about sex from young ald..for me sex is a responsible..not just a playing ground place...just think it positive.i think joe you can de..if you are the true capricorn...haha....gambatea joe wong...

韵连^^joe said...

我有我原则,从不轻言妥协的。。哈哈。。这叫固执啦~我离开那个group是有私人理由的,理由是什么?不告诉你。。咔咔。。上网时很开心但下网后很空虚,很多人说因为有了电脑,反而让人与人之间的关系变疏离了,因为我们可以在那个虚拟的世界创造虚拟的我们。老实说看到自己认识的人那样做(滥交),我的心里的确很痛的(也感觉非常震撼),痛是因为我还有感觉的,不像某些人已经完全麻木了。最后,我非常认同你提出的那些言论,性爱是把人类生命延续下去的方法,但无可否认的是有些已经为了爽而把自己搞到像野兽了,为什么会发生这样的事?我认为安全套的普及化是导致很多人越来越滥交的原因,很多人以为有了它就可以乱来(为所欲为的做爱),但那薄薄的0.03mm的安全套太多缺点了,它随时会破的。。。一点都不安全。。。

Tee said...

gambateh~~

善变杰 said...

ya lah..坚持-this characterictisc i most 佩服。。because i not this kind of people.haha..not only internet.the technology have create a lot of entertaiiment and technology..nowadays people seldom talk to yheir frens or neighhbour.this is serious most in the citizens..they even do not noe their neighbour.i feel so sad..coz we not like animal..we can communicate to each other although we not using same language..condom is common use by nowadays either young generationn or old ager people.but nowadays i sam the AV movie they also not use condom too.but the girl is seksa in the video.nowadays wolf is every where..haiz..i pity on girl...the 0.03 mm really not use.haha.....

韵连^^joe said...

For tee~thanks
For jack~哈哈。。。狼到处都有啊~连我自己都是母狼了。。。woo~原来jack你爱看那种被seksa的哦。。。wakaka。。还有原来你已经用了那0.03mm的东西啊~不然你怎么知道它没有用??惨了啦jack你~给我知道你了。。。哈哈

善变杰 said...

wuwu...this mean my imaginaration is good than you this serigala betina..coz i the serigala jantan..wakaka...walao...i pity for the girl who seksa from the man in AV movie..i say i a virgin ald what..just maybe sometime watch some AV movie and get some experience ONLY..i will not watch always lah..at taiwan got the occupation who write the feeling of the girl and guys feeling when make love..the director watch almost 700 pieces AV CD per week...finally he become 性无能.so pity oh..luckly i not the wan...haha...serigala betina..i wont muntah darah so easy de..wakaka...

韵连^^joe said...

watch AV jz bcoz wan gain experience,reli用心良苦wor...wakaka...wan study it den use 2 produce baby o??haha..watch almost 700 pieces AV CD per week?!?lol...4 me r...i tin i ll vomit lor..hehe...dun watch 2 much AV o jack...wakaka

mongyann said...

sex, to me is quite attractive. i do admit tat im quite admire those person who go for ons, but in the deepest part of my heart, my first time will reserve for my beloved one.
sex is a holy thing and shall not simply do wif other ppl. even i might b very hamsap in my talks but i still very conservative in mind.

i will learn how to be a real man, a man tat can lend u my shoulder and let u rest when u r tired. i juz wanna share my whole life wif u and hold ur hand till the last breath of mine. though i does not know whether u nid this o not, but yet i still wanna say, i wanna give or in another word, build a hapiness and warmth family 2gether wif you.
love you.

善变杰 said...

i just show an example..i not so bian tai...i also will vomit lah..haha..ah jack is a 纯洁de wolf ah..not so shot..haha...you ah..reali wan pukul puntung ald lor..

韵连^^joe said...

For yann~quite admire those person who go for ons??lol...u...duno ler...i reli feel v dirty ler..make love v sm1 which u r duno well 1..if d sex partner got HIV den hw wor??

mongyann said...

Joe, admire is admire la, but i don dare and wont the risk.

im not like those which are irresponsible one. first time is special not no nid to ayam bertelur riuh sekampung, afraid ppl dono break liao le~~ duh.. sweat~~

韵连^^joe said...

For jack~ jackjack r...dun pretend lar...wakaka...lol...dun wan ler...later my pet2 ll pain 1 de...wakaka...i tin u need pukul ppl who r 滥交1 d pet2 lar..pukul mine 1 4 wat wor??useless...lol

善变杰 said...

that wann.nid shot their head ald..pukul their pet2 is useless..haha,,,i think my first will kepp until i die..wakaka..i think i got 洁癖..when i think still ok..but i think if really cum i will reject..look so weird and dirty..haiz..this is my own opinion..wuwu///

韵连^^joe said...

For jack~keep til die???omg~nvm...i left 1 place 4 u in d museum ya^^haha...jz now u say wan produce baby de wor...keep til die hw k get baby ler??doing a tube baby r?wakaka...shot them r???later u need jail de wor...better dun wan lar...haha

善变杰 said...

haha..thx thx...museum most suitable for me..wakaka...maybe go do tie it up..so not need think of it..wakaka...haha..tube baby...is a good try also...if i wan baby...anak yatim piatu many...i take one ald is maing good thing liao..

韵连^^joe said...

woo~okok...u wan stay at which galley?? sex n the city galley???wakaka...tie it up 4 wat wor??if x tie it up~u k do another charity job ler~ derma sperm lor..haha..

善变杰 said...

oic..not lah..my sprem so useful..can sell it..promotion from rm 6..haha...i hope so if really can do what your frens just say it..love your most love wan..so sweet.

韵连^^joe said...

For yann~ayam bertelur riuh sekampung...walaue...lol..so advances...

韵连^^joe said...

haha...rm6 so cheap meh???lol...mayb ur sperm k born twins 1 ler...good quality 1 ler...wakaka

joeblueland的空间 Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template